Kapitel 1 - Who is it?

Jag gick för första gången i en ny skola här i Stratford, Ontario. Det var ganska så bra men jag hade direkt inte hittat nån som man kan kalla en vän än. Det är första dagen så det gör nog inget. Jag fick hem mitt nya schema som jag slarvigt lagt undan bland mina papper i mitt rum. Det är fredag och jag orkar verkligen inte städa. Det var fyra dagar sen vi flyttade hit så jag ska ta och koppla av lite. Mamma och pappa jobbar så jag ska nog sitta framför TV:n samtidigt som jag är inne på Twitter och sånt.

Precis när jag skulle lägga ner min laptop så hörde jag att nån plingade på dörren. Jag kollade fort mot klockan och såg att den var runt nio. Vem kunde det vara? Det var inte ens ljust ute! Jag lade snabbt undan datan och gick försiktigt till dörren. När jag öppnade dörren så såg jag tre styckna killar springa iväg, jag såg inte rktigt hur dom såg ut. Jag stängde lite irriterat dörren och satte mig i soffan. Jag gick in på olika kändisars Twitter för att se vad dem gör. Det finns en kille som jag tycker har en fin sångröst men han är nog inte känd än. Han är femton år och bor här i Stratford med. Jag har hört att två av hans kompisar går på min skola. När jag gick in på hans Twitter så stod det: "Just foolin around with Ryan and Chaz, havin fun :)" Undrar om det är dom som plingade på... Men det kunde det nog inte varit tror jag nog inte.

Jag kände hur jag sakta började somna med min laptop i knät och min hund Shawty bredvid mig...


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra början :)

2011-03-31 @ 20:41:05
Postat av: Anonym

hahah jävla wannabee en annan storie ! dålig stil på den ! -.. du fattar väl att du inte kan bara kan ta en storie av nån annan ?!!

2011-05-04 @ 21:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0