Kapitel 8 - STUDYING



-Vi borde se på när dom spelar någon gång.

-Dem har träning imorgon. Vi går väl då? sa Chelsea.
-Yep.

Efter vi ätit popcorn, tittat på film och pratat lite om allting så bestämde jag mig för att gå hem. Klockan var halv åtta. Jag gick in på mitt rum och började sätta igång att plugga. Jag plockade fram kemisakerna och allt gick som en smäck. Läxan var till torsdagen men jag hade bara lust, eftersom kemi är lätt för mig. Det tog kanske femton minuter och sedan satt jag i sängen med laptopen i knät. Jag såg att Justin twittrat, för ca två timmar sen: "Hängde lite med mina vänner. Hade det roligt. :)". Jag rodnade faktiskt lite grand.
Han såg mig nu som sin vän och allt. Vi är närmre varandra. Lite konstigt att vi blivit bra vänner på två dagar. Det var Chelsea som fick mig att bli vän med honom, så ett stort tack till henne! Jag twittrade även, jag med: "Pluggade nyss. Den här dagen var grym. Nu är det dags för Jersey Shore!" Jag gick ner och satte på Jersey Shore. Mina föräldrar sov, som vanligt vid den här tiden. Shawty sprang upp till mig på soffan. Världens bästa hund!

Jag slumrade nästan till efter en timme och då mindes jag att det var dags att gå och lägga sig. Jag valde morgondagens kläder. Det skulle bli ett par slitna jeans, ett vitt linne, ett nitarmband och ett par röda converse. Det skulle tydligen inte vara så varmt idag. Jag tog på mig mitt linne och gick sedan och la mig.

______________________________________________________________________________________________

Sorry för att kapitlet blev kort, jag kanske skriver ett till idag. Det var inte nödvändigt att skriva mer för det är lika gärna bra att börja nästa dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0