Kapitel 3 - GORGEOUS

Jag märkte sedan hur jag tittade på han som ett fån, så jag tog försiktigt min påse, log åt han och gick iväg till mamma och pappa.

Jag la min chips påse i vagnen och sedan stod jag med mamma och valde frukt. Jag kunde inte sluta tänka på killen jag såg. Han var bekant, men jag kunde verkligen inte komma ihåg vem det är. Jag hatar när mitt minne blir såhär. Jag la irriterat i påsarna i vagnen och det hade gått så fort, vi stod redan i kön. Han stod där utanför affären, vilket gjorde mig lite nervös. Jag brukar oftast inte vara nervös bland folk, så jag förstod mig inte på mig själv. Han stod och prata med en kille som hade nästan samma frisyr som honom. De stod och garva åt något.
När vi var påväg ut så gick jag direkt till bilen och satte mig. Jag kunde se hur han snabbt kolla mot mig och bet sig i läppen. Fan vad snygg han är.

Allt hade gått så fort den här dagen. Jag var jättetrött, IGEN! Klockan var ungefär vid halv tio och jag satt och titta på TV. Det var Jersey Shore! Min favoritserie. Mamma och pappa hade redan gått och lagt sig. Jag satt och saknade alla från mitt gamla ställe. Det jag kallade för hem. Jag drog upp mobilen ur fickan och började SMS:a till min bästavän, Sarah. "Hej Sarah, hur är det? Jag saknar er verkligen. Idag när jag var i affären så såg jag världens snyggaste kille! Omg." skrev jag och la ner mobilen bredvid mig. Det tog inte ens fyra minuter tills hon svara. "Allt är bra, men du är saknad! Grymt ;) Jag har blivit tillsammans med Zack. Vi blev tillsammans förrigår".

Jag gick upp till rummet, släckte alla lampor och slängde mig i sängen för att sova. Klockan var runt elva och jag hade SMS:at i en timma!

_____________________________________________________________________________________________

Ni som läser, bara så ni vet så kommer inte bara Justin hoppa in i allt och det ska ju va realistiskt också.
Jag kommer lägga upp ett-två kapitel varje dag, det beror på om jag har tid och om jag har lust :) Det här kapitlet kanske var lite lame, men håll ut!
Btw: Tack så jättemycket för att ni läser :)


Kommentarer
Postat av: Sanna som älskar den här bloggen

snälla kan du skriva mer det är så jävlaaa bra så jag dööörr snälla jag kommer kolla på denna blogg varje dag och se om du har skrivit ett inlägg kommer följa din blogg hella tiden så du bara vet :D

2011-04-02 @ 16:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0