KAPITEL 10 - SWIMMING



Vi ska cykla.

Efter att jag ätit så gick jag direkt upp och tog på mig bikini och packade ner handduk,solkräm, matsäck och lite till. Min mage pirrade till lite när jag tänkte på att jag skulle bada med Justin idag. Chaz är rolig, skön och snäll och så, men Justin är nåt speciellt. Vi lärde känna varandra på så kort tid. Mina tankar slutade när någon ringde på dörren. Det är han!! Jag gick ner och öppnade dörren.
-Hej! sa han.
-Hej. Jag kommer, jag ska bara hämta mina cykelnycklar.
När jag hämtat mina cykelnycklar så cyklade vi äntligen iväg. Det var jättevarmt ute idag, så det skulle nog trots allt kännas bra att åka iväg.
Jag tänkte förut om vi kanske kunde bada i min pool, men det får vi nog ta en annan dag eftersom jag inte rensat poolen och sånt.
Jag och Justin cyklade bredvid varandra, medans Chelsea och Chaz cyklade framför oss, bredvid varandra.
Vi kom äntligen fram till stället. Det var inte så många folk där, men stället var stort. Det fanns rutschkanor, trampoliner, ett vattenland och tunnlar. Lite längre bort fanns träd och mellan träden var det en gång. Man kanske kunde bada där med...
-Ska vi hoppa in eller vad? säger Chaz ivrigt och ler.
Vi tog av oss och jag gick försiktigt in i vattnet. Det var liiite kallt i vattnet så jag doppade inte hela huvuet.
Jag och Chelsea satt uppe vid bassängkanten lite grand efter att ha varit i vattnet och dragit ner varandras huvuden under vattnet och fått oss ett gott skratt.
Chaz och Justin hoppade från trampolinerna och åkte rutschkanor, vilket jag och Chelsea redan gjort förut.
Dem simmade fram till oss.
-Du, Justin? Vad är det där för gång där borta vid träden?
-Ska vi gå dit? frågade han
-Ja, det kan vi väl.

Vi gick igenom gången och ingen var där. Det var verkligen vackert. Det fanns en liten pool och bakom poolen så låg det en stor sjö.
Jag gick direkt, utan tvekan, in i poolen.
-Det är verkligen fint här, sa jag.
Jag satt bredvid Justin och Chaz och Chelsea satt mitt emot varandra.
Helt plötsligt kände jag hur Justin la armen om mig.


Kommentarer
Postat av: Sanna

skit bra kan du skriva lite längre kapitel asså du behöver inte men det skulle vara roligt :)

2011-04-19 @ 11:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0